Přečtěte si, jaké projekty jsme už realizovali. Rádi vymyslíme inovativní řešení i pro vás.
Kategorie:
MUDr. Václav Durdil
Aplikace pro pacienty se srdečními problémy
Komunikace mezi lékařem a pacientem je v aplikaci Mojesrdce.cz umožněna pomocí chatu nebo videohovoru. Velmi užitečnou funkcí je „automatizovaný rozhovor“. Ta pacientovi nabídne otázky, které předem zvolí samotný lékař, a podle odpovědí zobrazí nejpravděpodobnější diagnózu. Pacient tak rychle zjistí, co ho trápí, a ušetří sobě i svému doktorovi čas. Samozřejmostí je to, že každý pacient při registraci zadává údaje o svém zdravotním stavu, včetně dřívějších lékařských zákroků, medikací a jiných potřebných informací. Díky tomu má vždy lékař vše důležité na jednom místě a ví, s čím pracuje. Aplikaci jsme vyvinuli ve webové a mobilní verzi. Při vývoji webové aplikace naši programátoři pracovali s VueJS pro front-end a s .NET Core pro back-end. Mobilní verze, která je dostupná na zařízeních Apple i Android, byla vytvořena pomocí frameworku Xamarin.
Einhell
Chytrá čerpadla na vodu
Naši vývojáři vytvořili software jak přímo do GSM modulu, tak pro mobilní aplikaci. Mikročip v pumpě předává do telefonu informace o teplotě vody a okolního prostředí, o průtoku či tlaku. Při spojování aplikace a pumpy uživatel prochází registračním procesem, při kterém je nutné aktivovat eSIM. Čerpadlo nabízí 4 režimy provozu. Nejjednodušší je manuální režim, který pracuje po zapnutí přes aplikaci nebo tlačítko na samotné pumpě a po provedení stejné činnosti pracovat přestává. Další možností je režim časového plánu, kde se dá snadno nastavit, od kdy do kdy má být čerpadlo v provozu. Automatický režim funguje tak, že po zapnutí pumpa natlakuje potrubí, a poté kontroluje úbytek tlaku. Při příliš vysokém tlaku se dokáže automaticky vypnout. Čtvrtý a poslední je Smart režim, ve kterém pumpa pozná, kdy má být v provozu, a to podle dat z nedávného používání. Kalkuluje s běžným časovým plánem, s počasím (výpary vody ze země po dešti) nebo s tím, zda uživatel vodu používal i mimo běžný časový plán. Mobilní aplikaci pro Einhell naši vývojáři vytvořili už dříve, a to na ovládání robotických sekaček. Teď ji upravili tak, aby si uživatel mohl přidat i chytrou pumpu. V ní lze jednoduše zvolit právě požadovaný režim. S aplikací se pracuje velice snadno, její design je přehledný a jasný. Při jejím vývoji naši vývojáři pracovali v programovacím jazyce C# a využili framework Xamarin, který jim umožnil jednotný vývoj pro Android i iOS.
ROPID
Mobilní a webová aplikace pro dopravní firmu
Pro dispečink jsme vyvinuli webovou aplikaci, která je uživatelsky přívětivá a jednoduše se s ní pracuje. Díky propojení s Google mapami je viditelná poloha všech vozů, přidělování řidičů k zákazníkům je díky tomu velmi snadné. Zaměstnanci mají k dispozici také rozvrh všech naplánovaných jízd. S jízdami lze provádět komplexní operace. Není nutné každou objednávku vyřizovat zvlášť, ale jednotlivé jízdy lze slučovat či pracovat s opakovanými nebo zpátečními jízdami. Naši vývojáři při vývoji této aplikace pracovali s .NET pro backend a s Vue.js pro frontend. Mobilní aplikace Bezba doprava je vyvinutá pro řidiče a asistenty. Najdou v ní přehledný seznam jízd na každý den, přičemž po rozkliknutí konkrétní položky zjistí všechny potřebné informace včetně trasy. Aplikace je dostupná na Google Play. Na její vývoj byl použit Xamarin.
Hercules
Aplikace pro správu pronájmu autorských práv
Naši vývojáři vytvořili systém, který přesně splnil klientovy požadavky. Jedná se o webovou aplikaci, ve které mají zaměstnanci jasný přehled o všech potřebných datech týkajících se jednotlivých zakázek. Díky jednotnému formátu dat se dá v systému snadno orientovat a dohledat konkrétní kontrakty. Další velkou výhodou je, že teď firmě chodí notifikace upozorňující na blížící se termín ukončení smlouvy. Zaměstnanci tak mají jistotu, že vše stihnou vyřídit včas a na nic nezapomenou. Při rozkliknutí konkrétního zákazníka a výběru jeho konkrétní značky se zaměstnanci zobrazí report se všemi detaily a jednotlivými kampaněmi. Pro uživatele je nová aplikace velice přehledná a snadno se s ní pracuje. Vše je logicky rozděleno do různých sekcí, tudíž každý uživatel rychle najde přesně to, co potřebuje.
Poslanecká sněmovna Parlamentu České republiky
Webové stránky evropského předsednictví
Web, který jsme pro Poslaneckou sněmovnu vytvořili, byl hned na začátku podroben velké zkoušce. Dle očekávání se hned po spuštění stránek vyrojilo mnoho pokusů o napadení, ale žádný z nich nebyl úspěšný. Je tomu tak díky bezpečnostním opatřením a vrstvám, které chrání stránky proti útočníkům. Všechny útoky sledujeme a kontrolujeme plynulý chod webu. Během vývoje jsme se zástupci Kanceláře Poslanecké sněmovny konzultovali a postupně upravovali vzhled i funkce webu tak, jak si klient upřesňoval svou představu. Stránky jsou přehledné a pro návštěvníky není složité se na nich orientovat. To platí i pro ty zahraniční, kteří najdou veškerý obsah v angličtině i francouzštině. Kdokoli si tak může přečíst, co předsednictví obnáší, získat potřebné kontakty nebo si ověřit termíny a program nadcházejících akcí. Při vývoji stránek jsme využili WordPress a dali jsme si záležet na tom, aby se našemu zákazníkovi co nejlépe spravovaly. Administraci jsme strukturovali tak, aby byla práce s obsahem webu velice jednoduchá a přehledná.
Fox & Muse
Webová seznamovací aplikace
Naši vývojáři vyvinuli webovou aplikaci Fox & Muse. Při registraci musí každý uživatel vložit údaje ze svého pasu či občanského/řidičského průkazu, čímž systém ověří jejich totožnost. Zároveň zkontroluje jeho trestní rejstřík, aby zamezil registraci lidí, kteří byli například odsouzeni za sexuální obtěžování, a zaručil tím ostatním klientům bezpečnost. Poplatek za registraci lze snadno provést skrze platební bránu Stripe. To platí i pro případné další platby. Výměnou za každý utracený dolar pak aplikace účtům připisuje věrnostní body, které lze dále využít ke koupi luxusního prádla pro ženy, ať už si ho koupí slečna sama, nebo jej dostane od nápadníka. Součástí aplikace je samozřejmě možnost jednoduše chatovat s ostatními uživateli, ale není problém využít i funkci hovoru či videohovoru. Lze si snadno nastavit do jaké vzdálenosti má seznamka ukazovat lokaci lidí na mapě. Našemu klientovi jsme naprogramovali i administrační aplikaci, díky níž systém spravuje (nákupy za věrnostní body, blacklisty nevhodných uživatelů apod.). Na vývoj obou aplikací jsme využili technologii Vue.js pro frontend a .NET 6 pro backend.
CZsystem
Skladový a účetní systém
Nový skladový a účetní systém, který jsme pro CZsystem vyvinuli, je navržený jako desktopová aplikace s jednoduchým uživatelským prostředím. Správa skladu je nyní skutečně intuitivní a mnohem přehlednější. Zaměstnanci mohou využívat například funkci automatické objednávky, která navrhuje doplňování stavu zásob, snadné reportování jednotlivých směn, zboží, či nastavování slev. Základním předpokladem bylo vytvoření nové logiky, která vylepšení umožní. Zboží jsme proto rozdělili do dvou skladů a při jeho přesunu tak už stačí pouze vystavit převodku. Do budoucna lze nový systém rozšiřovat i o další sklady. Vytvořili jsme také nový modul Inventury, díky kterému je kontrola zásob zboží mnohem rychlejší. Významnou roli hraje také integrace se čtečkami čárových kódů, díky které je mnohem plynulejší nejen inventarizace, ale i příjemka nového zboží. Stačí na čtečce načíst kód zboží a rovnou lze na prodejně vytisknout i štítek. Aplikace je totiž integrovaná i s tiskárnou. Kromě fyzických zařízení je systém propojený i s účetním programem POHODA a rejstříkem ARES. Díky tomu se faktury a dobropisy zapisují do účetnictví automaticky. Stejně tak se načítají a aktualizují údaje o zákaznících po vyplnění čísla IČO. Nezbytnou součástí systému je detailní nastavení uživatelských oprávnění. Zde lze nastavit, do kterých částí systému bude konkrétní zaměstnanec moci nahlížet či přímo upravovat data.
DEXIS
B2B objednávkový portál
B2B portál, který jsme pro DEXIS vytvořili, je napojený na podnikový software K2, takže si pravidelně aktualizuje zásoby produktů či individuální ceníky pro každého firemního zákazníka. Stahování aktuálních dat z K2 probíhá v pravidelných intervalech. Ve webové aplikaci je ale i možnost okamžité manuální synchronizace. Firemní zákazníci mohou k objednávkám přistupovat různými způsoby. K dispozici je možnost tzv. balíčkování na zaměstnance, ve kterém se vytváří objednávky ochranných pomůcek a dalšího zboží pro jednotlivé osoby. Součástí této funkce je sledování rozpočtu na zaměstnance, uživatel tak v košíku vidí, jaký bude rozpočet po dokončení objednávky. Rozpočet pak lze sledovat i na úrovni celé firmy. Balíčkování si také pamatuje preference uživatelů při příští objednávce – např. velikost trička. Objednávky se po dokončení odesílají přímo do K2, příslušní zaměstnanci je tak mohou ihned zpracovávat. Pro PDA je navíc k dispozici i funkce rychlá objednávka, která pracuje se skenerem čárových kódů. Alternativní systém objednávek umožňuje sekce privátní e-shop, ve které zákazníci neobjednávají na zaměstnance ale na celé firemní středisko. Firmy mohou případně využívat tzv. Safetyboxy – automaty s produkty, ze kterých si aplikace stahuje data a stav zásob pak zobrazuje v portálu. V neposlední řadě mohou zákazníci využít i konsignační sklad, a stav zásob si mohou také prohlédnout přímo v prostředí B2B portálu. Součástí aplikace je i řada dalších funkcí včetně reklamací, které si zákazníci mohou přehledně spravovat sami. Důležitá je také administrační sekce, v níž lze přidávat a upravovat firmy, firemní střediska, pracovní linky, pracovní pozice či jednotlivé zaměstnance. O úroveň výš pak je systémový admin, v jehož nastavení lze například kompletně překládat obsah webu do dalších jazyků.
KLIENTI
Prohlédněte si, kdo na nás spoléhá.
RECENZE
Podívejte se na zpětnou vazbu našich spokojených zákazníků
KONTAKT
Spojte se s námi
Věděli jste, že v průměru odpovídáme do 3 hodin?
Víte, že se nebojíme žádných výzev?
Víte, že u nás každý den proteče 5-10 litrů kafe?