Aplikace pro pacienty se srdečními problémy

Snadnější práce pro kardiology

Komunikace (nejen) skrze videohovor

Úspora času

Výzva

Při práci na jednom z našich posledních projektů jsme měli příležitost vyvinout aplikaci pro kardiology a jejich pacienty se srdečními problémy. Její hlavní funkcí měla být rychlá a jednoduchá komunikace mezi oběma stranami. MUDr. Václav Durdil, kardiolog z pražské Fakultní nemocnice v Motole, si aplikaci objednal s úmyslem postupně ji rozšířit po celé republice.

Logo
  • Snadný způsob komunikace mezi lékaři a pacienty
  • Možnost videohovoru
  • Úspora času
  • Mobilní i webová aplikace

Řešení

Komunikace mezi lékařem a pacientem je v aplikaci Mojesrdce.cz umožněna pomocí chatu nebo videohovoru. Velmi užitečnou funkcí je „automatizovaný rozhovor“. Ta pacientovi nabídne otázky, které předem zvolí samotný lékař, a podle odpovědí zobrazí nejpravděpodobnější diagnózu. Pacient tak rychle zjistí, co ho trápí, a ušetří sobě i svému doktorovi čas.

Samozřejmostí je to, že každý pacient při registraci zadává údaje o svém zdravotním stavu, včetně dřívějších lékařských zákroků, medikací a jiných potřebných informací. Díky tomu má vždy lékař vše důležité na jednom místě a ví, s čím pracuje.

Aplikaci jsme vyvinuli ve webové a mobilní verzi. Při vývoji webové aplikace naši programátoři pracovali s VueJS pro front-end a s .NET Core pro back-end. Mobilní verze, která je dostupná na zařízeních Apple i Android, byla vytvořena pomocí frameworku Xamarin.


Použité technologie

Galerie

KONTAKT

Сhcete dokonalé řešení
pro svou firmu?

Pattern

Spojte se s námi

Zajímavý fakt

Věděli jste, že v průměru odpovídáme do 3 hodin?

Víte, že se nebojíme žádných výzev?

Víte, že u nás každý den proteče 5-10 litrů kafe?

    Souhlasím se zpracováním osobních údajů podle GDPR