Přečtěte si, jaké projekty jsme už realizovali. Rádi vymyslíme inovativní řešení i pro vás.
Kategorie:
Asociace potravinových bank
Webová aplikace pro Potravinové banky
U nás v MEMOSu máme rádi projekty, které mají smysl. Když se na nás tedy obrátili zástupci Potravinové banky s poptávkou finančně dostupného vývoje, snažili jsme se tuto iniciativu maximálně podpořit. Náš analytik ve spolupráci se zadavatelem navrhl kostru celého projektu, kterou jsme následně připravili v rámci prototypu. Po jeho schválení došlo k samotnému kódování webové aplikace v jazyku .Net a VUE.JS. Aplikace funguje jako interní systém, do kterého mají přístup pouze autorizovaní uživatelé. Ti se dle oprávnění dělí na Správce výdejen (tedy konkrétní potravinové banky), které mohou zakládat jednotlivá výdejní stanoviště, a Sociální pracovníky, kteří vedou správu lidí v nouzi. Proces výdeje se nyní tedy zjednodušil na vytvoření výdejního místa, přiřazení určitých parametrů k danému místu (pro děti, pro seniory, pro lidi s potravinovými alergiemi apod.) a následné přiřazení osob s nárokem na potravinový balíček. Před zahájením přímé distribuce dochází v rámci systému k exportu a vystavení listiny, která obsahuje všechny potřebné informace pro výdejní pracovníky.
3.ada
Project manager tool pro marketingovou firmu
Pro klienta jsme vyvinuli webovou aplikaci, která přesně vychází z funkcí, které společně s klientem stanovil náš analytik. Cílem bylo výrazně zjednodušit a zpřehlednit proces řízení projektů, a tím zvýšit celkovou efektivitu. Tento PMT (project manager tool) disponuje řadou důležitých funkcí. V levém menu se jedná například o Založení projektu, prostředí pro grafiky, kalkulace, nabídky i objednávky, dodací listy, fakturace a správu společností i uživatelů. Na začátku je samotné založení projektu a přiřazení projektového manažera, který se následně stará o jeho celkové vedení. Další pozicí je grafik, který v rámci svého uživatelského rozhraní vidí poptávané materiály, včetně jejich termínů i doplňujících informací, jako je například globální brandmanuál či specifikace od zákazníka. Poslední pozicí je účetní, který se stará o párování plateb, zapisování faktur i dodacích listů. Frontend projektu byl realizován za pomoci knihovny Vue.js, backendovou část zajišťovala technologie .NetCore. K provozu bylo zvoleno cloudové prostředí Azure od Microsoftu. Dále bylo využíváno komponent pro tvorbu notifikací, ověření firem skrze API portálu ARES i mailová aplikace SendGrid, která se stará o odesílání emailů skrze portál, bez nutnosti přihlašování do emailové aplikace.
CZC.cz
Aplikace pro zefektivnění kompletace PC
Aplikace má jednoduchý design, ale práce, kterou vykonává, rozhodně jednoduchá není. Mezi funkce patří například automatizace procesu instalace potřebných ovladačů, testování hardwaru, aktivace licence produktu, a to není zdaleka vše. Jakmile je vše hotové, vygeneruje se report obsahující všechny potřebné informace o testovaném počítači nebo o případných problémech. V aplikaci mají zaměstnanci CZC.cz přehled o všech objednávkách z PC konfigurátoru. Najdou zde informace o jednotlivých komponentech a o průběhu testování. Společnost již nabízí PC konfigurátor, který je šikovnou pomůckou při objednávání různých součástek počítače na webu czc.cz. Každý takto „vytvořený“ počítač bude zprocesován a otestován naší aplikací. Naši vývojáři pracovali s .NET Core při vývoji back-endu a ve frameworku Vue.js během tvorby front-endu. Zajímavé je, že podobný systém v České republice jinde pravděpodobně nenajdete, možná ani na světě.
Langard
Rezervační systém a inteligentní zámek
Vyvinuli jsme webovou aplikaci splňující všechny parametry běžného rezervačního systému. Díky uživatelsky přívětivému designu se v ní velice jednoduše orientuje – jak klientům, tak správcům. Rezervace probíhá klasicky výběrem data v kalendáři, následně si systém vyžádá volbu časového rozmezí, ve kterém klient místnost potřebuje. Půl hodina po skončení každého zamluveného termínu je vyhrazena úklidu. Rezervační systém těchto třicet minut automaticky vyřadí a nenabízí je jako dostupné k zamluvení. Po dokončení rezervace obdrží objednavatel na e-mailovou adresu unikátní šestimístný pin kód. Při jeho zadání se v dané časy odemkne chytrý zámek na dveřích kanceláře a celý proces je hotový. Stačí na panel (Raspberry Pi) s dotykovým displejem vyťukat správnou číselnou kombinaci. I firmware tohoto zámku vznikl v naší dílně. Jak je již u nás zvykem, při vývoji back-endu jsme pracovali s .NET Core a front-end tvořili ve frameworku Vue.js.
MUDr. Václav Durdil
Aplikace pro pacienty se srdečními problémy
Komunikace mezi lékařem a pacientem je v aplikaci Mojesrdce.cz umožněna pomocí chatu nebo videohovoru. Velmi užitečnou funkcí je „automatizovaný rozhovor“. Ta pacientovi nabídne otázky, které předem zvolí samotný lékař, a podle odpovědí zobrazí nejpravděpodobnější diagnózu. Pacient tak rychle zjistí, co ho trápí, a ušetří sobě i svému doktorovi čas. Samozřejmostí je to, že každý pacient při registraci zadává údaje o svém zdravotním stavu, včetně dřívějších lékařských zákroků, medikací a jiných potřebných informací. Díky tomu má vždy lékař vše důležité na jednom místě a ví, s čím pracuje. Aplikaci jsme vyvinuli ve webové a mobilní verzi. Při vývoji webové aplikace naši programátoři pracovali s VueJS pro front-end a s .NET Core pro back-end. Mobilní verze, která je dostupná na zařízeních Apple i Android, byla vytvořena pomocí frameworku Xamarin.
Einhell
Chytrá čerpadla na vodu
Naši vývojáři vytvořili software jak přímo do GSM modulu, tak pro mobilní aplikaci. Mikročip v pumpě předává do telefonu informace o teplotě vody a okolního prostředí, o průtoku či tlaku. Při spojování aplikace a pumpy uživatel prochází registračním procesem, při kterém je nutné aktivovat eSIM. Čerpadlo nabízí 4 režimy provozu. Nejjednodušší je manuální režim, který pracuje po zapnutí přes aplikaci nebo tlačítko na samotné pumpě a po provedení stejné činnosti pracovat přestává. Další možností je režim časového plánu, kde se dá snadno nastavit, od kdy do kdy má být čerpadlo v provozu. Automatický režim funguje tak, že po zapnutí pumpa natlakuje potrubí, a poté kontroluje úbytek tlaku. Při příliš vysokém tlaku se dokáže automaticky vypnout. Čtvrtý a poslední je Smart režim, ve kterém pumpa pozná, kdy má být v provozu, a to podle dat z nedávného používání. Kalkuluje s běžným časovým plánem, s počasím (výpary vody ze země po dešti) nebo s tím, zda uživatel vodu používal i mimo běžný časový plán. Mobilní aplikaci pro Einhell naši vývojáři vytvořili už dříve, a to na ovládání robotických sekaček. Teď ji upravili tak, aby si uživatel mohl přidat i chytrou pumpu. V ní lze jednoduše zvolit právě požadovaný režim. S aplikací se pracuje velice snadno, její design je přehledný a jasný. Při jejím vývoji naši vývojáři pracovali v programovacím jazyce C# a využili framework Xamarin, který jim umožnil jednotný vývoj pro Android i iOS.
ROPID
Mobilní a webová aplikace pro dopravní firmu
Pro dispečink jsme vyvinuli webovou aplikaci, která je uživatelsky přívětivá a jednoduše se s ní pracuje. Díky propojení s Google mapami je viditelná poloha všech vozů, přidělování řidičů k zákazníkům je díky tomu velmi snadné. Zaměstnanci mají k dispozici také rozvrh všech naplánovaných jízd. S jízdami lze provádět komplexní operace. Není nutné každou objednávku vyřizovat zvlášť, ale jednotlivé jízdy lze slučovat či pracovat s opakovanými nebo zpátečními jízdami. Naši vývojáři při vývoji této aplikace pracovali s .NET pro back-end a s Vue.js pro front-end. Mobilní aplikace Bezba doprava je vyvinutá pro řidiče a asistenty. Najdou v ní přehledný seznam jízd na každý den, přičemž po rozkliknutí konkrétní položky zjistí všechny potřebné informace včetně trasy. Aplikace je dostupná na Google Play. Na její vývoj byl použit Xamarin.
Hercules
Aplikace pro správu pronájmu autorských práv
Naši vývojáři vytvořili systém, který přesně splnil klientovy požadavky. Jedná se o webovou aplikaci, ve které mají zaměstnanci jasný přehled o všech potřebných datech týkajících se jednotlivých zakázek. Díky jednotnému formátu dat se dá v systému snadno orientovat a dohledat konkrétní kontrakty. Další velkou výhodou je, že teď firmě chodí notifikace upozorňující na blížící se termín ukončení smlouvy. Zaměstnanci tak mají jistotu, že vše stihnou vyřídit včas a na nic nezapomenou. Při rozkliknutí konkrétního zákazníka a výběru jeho konkrétní značky se zaměstnanci zobrazí report se všemi detaily a jednotlivými kampaněmi. Pro uživatele je nová aplikace velice přehledná a snadno se s ní pracuje. Vše je logicky rozděleno do různých sekcí, tudíž každý uživatel rychle najde přesně to, co potřebuje.
KLIENTI
Prohlédněte si, kdo na nás spoléhá.
RECENZE
Podívejte se na zpětnou vazbu našich spokojených zákazníků
KONTAKT
Spojte se s námi
Věděli jste, že v průměru odpovídáme do 3 hodin?
Víte, že se nebojíme žádných výzev?
Víte, že u nás každý den proteče 5-10 litrů kafe?