Prohlédněte si, jak naše
řešení pomáhají ve firmách

Případové studie

Přečtěte si, jaké projekty jsme už realizovali. Rádi vymyslíme inovativní řešení i pro vás.

OR Plus

Software pro řízení hobby marketu

Postupovali jsme dle osvědčeného postupu, který stojí na rychlé přípravě prototypu, díky kterému je možné průběžně komunikovat se zákazníkem a celý systém odladit podle jeho představ. Využili jsme zkušenosti s podnikovými ERP systémy, ale v případě OR Plus nebyl potřeba tak robustní systém jako u velkých firem. Základem nové aplikace je skladový, pokladní a objednávkový systém. Zajistili jsme licence pro platební terminály ČSOB, abychom umožnili plynulý prodej, ať už chce zákazník platit hotově, kartou nebo na základě faktury. Součástí aplikace jsou také inventury, reklamace, kontrola směny a snadný příjem a výdej zboží. Řešení využívá PDA zařízení, která zaměstnancům usnadňují příjem zboží, tisk štítků a zrychlují prodej. Nový systém také komunikuje s váhou a automaticky zpracovává ceny. Samozřejmě jsme umožnili pohodlné reportování a přípravu podkladů pro účetnictví.

LeasePlan

Systém řízení call centra

Webovou aplikaci CC3 používají operátoři call centra i zaměstnanci LeasePlan, kteří požadavky dále řeší s autoservisy, pojišťovnami a dalšími subjekty. Každému uživateli je přiřazena role, která určuje úroveň uživatelských oprávnění. Zpracování požadavků usnadňuje propojení s dalšími systémy a řada automatických akcí, jako jsou například upozornění vázaná k jednotlivým úkolům, zaznamenávání komunikace, nebo odesílání e-mailů s poptávkou do autoservisů. Kromě lokátoru servisů CC3 komunikuje také s hlavním systémem pro evidenci vozidel. Klienty, kteří potřebují náhradní vozidlo, servis nebo řešit pojistnou událost, tak lze identifikovat velice rychle pomocí RZ i mnoha dalších údajů. Uživatelské rozhraní aplikace bylo vyvinuto tak, aby vycházelo z rozložení předchozího interního systému. Pro uživatele tak byl přechod na nový software opravdu snadný a přirozený. Z vývojářského hlediska je navíc do budoucna aplikace otevřená dalšímu rozšiřování. Zároveň se však při splnění všech požadavků podařilo to hlavní – zrychlení chodu aplikace. Výraznou roli v tom hraje využití novějších technologií, jako je například AJAX. Díky asynchronní komunikaci se tak v nové aplikaci nepřekresluje celá stránka, ale jen určité prvky uživatelského rozhraní.

Rimowa

Správa databází pomocí nástroje Talend

Jednotlivé joby se vytváří ad hoc podle zakázky. Zadavatel si platí dva programátory denně, kteří průběžně dostávají potřebné úkoly. Dostanou vždy definici zdrojových dat, cíl, kam je donést a v jaké formě, a Talend provede jejich transformaci a přenos mezi jednotlivými systémy. Talend také získá potřebný login do databáze a sám dokáže přetransformovat data na zadaný formát, třeba do excelu, a poslat je na FTP server. Rimowa využívá kolem deseti různých systémů, a Talend tak přenáší data například z webové databáze, marketingová data z Azure potřebná na report a další.

Peugeot, Citroën, Invenias

Migrace dat do nového prostředí

S naší pomocí pro vás bude zavedení a přechod ze stávajícího informačního systému na nový snadný. Díky naším odborníkům a jejich zkušenostem pro vás naplánujeme a zrealizujeme rychlou a bezpečnou migraci dat. Potřebná data z původně používaného systému umíme získat a porozumět jim. Získaná data následně očistíme od chyb a veškerých nedostatků, jako například chybějící PSČ u adresy vašeho zákazníka. Odstraníme také duplikovaná data a související nekonzistence. Zajistíme, aby při transformaci dat mezi dvěma systémy nedošlo ke ztrátě dat či jejich poškození. Jelikož každá následná oprava v novém informačním systému může být velice komplikovaná.

Pernod Ricard

Synchronizace aktualit na WordPress

Vyvinutí nového modulu pro správu aktualit na webových stránkách a jeho zakomponování přímo do každodenně používaného interního systému. V tomto modulu uživatel jednoduše a rychle vytvoří novou aktualitu v české i anglické jazykové variantě, a následně ji může ihned publikovat na webových stránkách v sekci Aktuality. Probíhá tak okamžitá synchronizace nových dat mezi interním systémem a webovými stránkami. Není nutné se přihlašovat či se dokonce učit ovládání WordPress. Zároveň je v tomto modulu zajištěn automatický import dat z interního systému do WordPress. Vše tak probíhá z jednoho, pro uživatele známého, místa.

Mercedes-Benz Financial Services

Přechod z Microsoft Access

Jako jedna z mála firem máme řadu expertů se znalostí platformy Microsoft Access a dokážeme tak aplikaci upgradovat. To je možné pojmout různými způsoby, odvíjejícími se dle rozpočtu zadavatele a to např.: – zrychlení dotazů a částí aplikace převodem do SQL Serveru (např. do uložených procedur, views apod.), ponechání stávajícího frontendu – převod celé aplikace do webového rozhraní

DPD, LeasePlan, Latecoere

Systémová analýza a podpora

Právě v situacích jako je tato, máme pro vaši společnost možné řešení. Jsme schopni a bude nám potěšením, pro Vás zajistit jak analýzu stávajícího řešení, tak i následnou kvalitní systémovou podporu. Systémová podpora je od toho, aby se předcházelo problémovým situacím, a v případě jejich vzniku je cílem minimalizace ztrát. Neváhejte nás kontaktovat pro více informací a nezávaznou konzultaci pro případnou cenovou nabídku ušitou na míru pro Vaší společnost.

Prodejna pralinek v Belgii

Podpora infrastruktury prodejen

Po realizaci vývoje aplikací jsme se zaměřili na automatický monitoring jednotlivých komponent, tedy firewallu, databází a aplikačních serverů. V případech, kdy nastane problém, nebo často ještě před tím – např. vytížení procesoru či nedostupnost některé služby, jsme o tomto informováni a hned začneme s nápravou.

KLIENTI

Projekty, které se nebojí
být inovativnější

Prohlédněte si, kdo na nás spoléhá.

RECENZE

Co o nás říkají?

Podívejte se na zpětnou vazbu našich spokojených zákazníků

Firmu Memos mohu jedině doporučit. Jejich kvalita, flexibilita, přesnost a rychlost dodání SW, odpovídala zadání domluveného projektu.

So spoločnosťou MEMOS spolupracujem od roku 2017. S ich prácou som natoľko spokojný, že som viac nemal potrebu hľadať inú alternatívu. Oceňujem najmä priateľský prístup, ústretovosť a spoločné riešenie problémov.

S MEMOS Software jsem měl možnost spolupracovat jako zástupce společnosti, pro kterou byla vyvíjena mobilní aplikace a navazující služby, jako webová administrace apod. Perfektní a efektivní spolupráce, příjemné vystupování a přátelská atmosféra.

KONTAKT

Сhcete dokonalé řešení
pro svou firmu?

Pattern

Spojte se s námi

Zajímavý fakt

Věděli jste, že v průměru odpovídáme do 3 hodin?

Víte, že se nebojíme žádných výzev?

Víte, že u nás každý den proteče 5-10 litrů kafe?

    Souhlasím se zpracováním osobních údajů podle GDPR