Nástroj pro správu a vedení tenderů

Zjednodušení procesů

Zvýšení efektivity

Zrychlení postupů

Výzva

Náš dlouholetý klient, německá firma Einhell specializující se na výrobu nářadí, čelil výzvě v oblasti správy výběrových řízení na logistické partnery. Tradičně byly nabídky a cenová vyjednávání prováděny prostřednictvím rozsáhlých excelových tabulek, které museli dodavatelé vyplňovat. Tento proces byl nejen složitý, ale také velmi časově náročný.  

Logo

Robustní systém zjednodušující vypisování, správu a vyhodnocování interních tenderů.

Řešení

Abychom usnadnili a zefektivnili proces výběrových řízení, navrhli a vyvinuli jsme pro Einhell robustní webovou aplikaci, která automatizuje přípravu, vypsání a správu výběrových řízení. Hlavním cílem bylo zjednodušit celý proces a učinit jej přehlednějším a efektivnějším. 

Aplikace umožňuje jednoduše vytvořit a spravovat výběrová řízení, přičemž dodavatelé mohou své nabídky specifikovat podle různých proměnných, jako jsou poptávané množství, typy, destinace, cla a časy. Na jednom místě jsou porovnávány všechny nabídky podle specifikovaných kritérií, což umožňuje snadnější a rychlejší vyhodnocení. Data jsou v tomto oboru velmi cenným zdrojem, a proto aplikace přenáší všechny relevantní informace také do nástroje Power BI, který umožňuje tvorbu specifických a propracovaných kalkulací a modelů. 

Přihlášení do aplikace je realizováno pomocí technologie Keycloak, která zajišťuje bezpečnou správu přístupů. Frontend aplikace byl vyvíjen s využitím nástrojů Devexpress a frameworku Vuetify, zatímco backend je postaven na .NET a frameworku Entity. Výsledkem je spolehlivá a uživatelsky přívětivá aplikace, která výrazně zjednodušuje a urychluje celý proces výběrových řízení logistických partnerů pro firmu Einhell. 

Galerie

KONTAKT

Сhcete dokonalé řešení
pro svou firmu?

Pattern

Spojte se s námi

Zajímavý fakt

Věděli jste, že v průměru odpovídáme do 3 hodin?

Víte, že se nebojíme žádných výzev?

Víte, že u nás každý den proteče 5-10 litrů kafe?

    Souhlasím se zpracováním osobních údajů podle GDPR