Skladový systém na míru

Vyvíjíme systémy pro řízení skladů (WMS) na zakázku

Proč zvolit řešení na míru?

Vývoj skladového systému na zakázku umožňuje automatizaci procesů i ve firmách z velmi specifických oborů.

Ikona

Zvýšená efektivita práce díky automatizaci skladových procesů

Ikona

Intuitivní a přehledné ovládání v souladu s firemními zvyklostmi a potřebami

Ikona

Napojitelnost na další firemní aplikace a systémy.

Ikona

Údržba a vývoj nových funkcí systému takřka bez omezení

Software pro skladové řízení (Warehouse Management Software) dokáže ušetřit spoustu času a posunout vaše podnikání o úroveň výš. Nevyhovující krabicový software vede firmy k manuálnímu přepisování dat, což otevírá prostor pro chyby. Stejně jako při papírovém řízení skladu. Nedostatkem jsou obvykle chybějící důležité funkce nebo uživatelská pole pro specifický typ dat.

Funkce skladových systémů

Víme jak nastavit skladový systém, aby za vás odvedl maximum práce.

Ikona

Řízení skladových zásob a inventarizace

Ikona

Systém rychlého zpracování objednávek

Ikona

Propojení s čtečkami čárových kódů a dalšími zařízeními

Ikona

Integrace s dalšími firemními systémy

Ikona

Analýzy a reporty

Ikona

Zabezpečení firemních dat

Při vývoji skladového systému sami rozhodujete jak robustní řešení bude. V softwaru tak pracujete pouze s funkcemi, které skutečně využijete. Ovládání je díky tomu maximálně intuitivní a zaučení zaměstnanců pro práci se systémem je snadné.

Současným trendem WMS systémů je propojení s firemním účetnictvím a dalšími systémy. Výrazné vylepšení přináší také integrace se čtečkami čárových kódů a dalšími fyzickými zařízeními. Příjem nového zboží, inventarizace a další činnosti tak lze zkrátit o řadu manuálních kroků.

Máme za sebou už řadu projektů

Prohlédněte si, jak naše řešení pomáhají ve firmách.

CZsystem

Skladový a účetní systém

Nový skladový a účetní systém, který jsme pro CZsystem vyvinuli, je navržený jako desktopová aplikace s jednoduchým uživatelským prostředím. Správa skladu je nyní skutečně intuitivní a mnohem přehlednější. Zaměstnanci mohou využívat například funkci automatické objednávky, která navrhuje doplňování stavu zásob, snadné reportování jednotlivých směn, zboží, či nastavování slev. Základním předpokladem bylo vytvoření nové logiky, která vylepšení umožní. Zboží jsme proto rozdělili do dvou skladů a při jeho přesunu tak už stačí pouze vystavit převodku. Do budoucna lze nový systém rozšiřovat i o další sklady. Vytvořili jsme také nový modul Inventury, díky kterému je kontrola zásob zboží mnohem rychlejší. Významnou roli hraje také integrace se čtečkami čárových kódů, díky které je mnohem plynulejší nejen inventarizace, ale i příjemka nového zboží. Stačí na čtečce načíst kód zboží a rovnou lze na prodejně vytisknout i štítek. Aplikace je totiž integrovaná i s tiskárnou. Kromě fyzických zařízení je systém propojený i s účetním programem POHODA a rejstříkem ARES. Díky tomu se faktury a dobropisy zapisují do účetnictví automaticky. Stejně tak se načítají a aktualizují údaje o zákaznících po vyplnění čísla IČO. Nezbytnou součástí systému je detailní nastavení uživatelských oprávnění. Zde lze nastavit, do kterých částí systému bude konkrétní zaměstnanec moci nahlížet či přímo upravovat data.

Nemlog

Skladový systém pro nemocnice

Na systému pracovali tři vývojáři, z nichž jeden se soustředil na mobilní verzi. Samotná aplikace se skládá ze tří částí, přičemž požadavky webového nebo mobilního klienta zpracovává v backendu naprogramované API. Aktuálně jsou všechna data umístěna v cloudovém systému společnosti Microsoft. Program je určen pouze pro zaměstnance nemocnic a správce tamních skladů. Závozníci a další pracovníci využívají vlastní systém. Mobilní verzi jsme nainstalovali na ruční skenery s operačními systémy Android. Skener se pak po načtení čárového kódu okamžitě propojí se skladovou databází.

Jak tvorba aplikace probíhá?

Skladové systémy na míru programujeme ve spolupráci s koncovými uživateli, kteří aplikaci budou používat. Vše průběžně testujeme a dolaďujeme tak, aby aplikace co nejlépe splňovala vaše požadavky, navazovala na dosud používané aplikace a pro uživatele byla přínosná, uživatelsky příjemná a intuitivní. Samozřejmostí je využívání moderních postupů a technologií a zabezpečení veškerých přenášených dat.

KONTAKT

Kontaktujte nás

Icon

První krok je snadný, stačí se ozvat.

    Souhlasím se zpracováním osobních údajů podle GDPR