Podpora infrastruktury prodejen

Podpora infrastruktury prodejen

Minimalizovaný downtime
Podpora s garantovanou dobou odezvy
Kontakt pro řešení softwarových problémů

Výzva

Zákazník nás oslovil s požadavkem na vývoj pokladního systému, který umožní propojení jednotlivých poboček v rámci zemí Evropy. Museli jsme zajistit, že v případě výpadku internetu bude celý systém funkční a po obnově připojení se data o prodejích sesynchronizují do centrály.
Požadována byla také správa celé HW a síťové infrastruktury včetně např. oddělené a časově omezené wifi pro zákazníky.

Řešení

Po realizaci vývoje aplikací jsme se zaměřili na automatický monitoring jednotlivých komponent, tedy firewallu, databází a aplikačních serverů. V případech, kdy nastane problém, nebo často ještě před tím – např. vytížení procesoru či nedostupnost některé služby, jsme o tomto informováni a hned začneme s nápravou.

Kontakt

Proberte s námi vhodné řešení

Mé jméno
Kontaktuje mě na