Aplikace a podpora pro call centrum

Aplikace a podpora pro call centrum

Integrování několika systémů do jednoho dashboardu
Aplikace nově poskytuje statistiky a reporty
Operátor zákazníkovi poskytuje lepší a rychlejší servis

Výzva

Operátoři call centra, kteří řeší pojistné události, náhradní vozidla a asistenční služby měli k dispozici několik různých systémů, jejichž použití bylo složité a pomalé v momentu, kdy byl zákazník na telefonu a očekával pomoc. Aplikace musela fungovat na desktopu i na webu.

Řešení

Zjednodušení bylo dosaženo integrováním několika systémů do jednoho dashboardu, který operátorovi poskytuje komplexní přehled a tím pádem zrychlení řešení typických situací. Aplikace taktéž nově poskytuje statistiky a reporty. Obě verze aplikace (desktop i web) používají pouze jeden kód a jejich uživatelské rozhraní se proto generuje v reálném čase.

Kontakt

Proberte s námi vhodné řešení

Mé jméno
Kontaktuje mě na