Systém sdílených kanceláří (Home Office Planner)

Systém sdílených kanceláří (Home Office Planner)

Snadné plánování kanceláří
Interaktivní mapa
Výrazná úspora nákladů

Výzva

V době, kdy většina firem masivně využívá home office a umožňuje práci na dálku, přibývá také sdílených kanceláří, které nabízejí vyšší flexibilitu a nižší náklady. Pokud většina zaměstnanců nepotřebuje docházet do kanceláře každý den, společnost může využít chytrý systém, díky kterému dál provozuje své kanceláře, aniž by při tom plýtvala zdroji. A přesně takové řešení potřeboval náš klient Emil Frey, distributor vozů známých světových značek. Aplikaci, která by umožnila organizaci sdílených kanceláří, aktuální přehled kapacit a hlavně jistotu, že každý najde své místo. 

Řešení

Vytvořili jsme přehledný systém, který umožňuje všem zaměstnancům bezproblémové rezervace a využívání sdílených kanceláří. Po přihlášení uživatel vidí přehled svých rezervací, může je libovolně spravovat a plánovat si vše předem. Interaktivní mapka kanceláří i garáží zobrazuje, která místa jsou volná či obsazená, takže si každý může vybrat a rezervovat přesně ty kapacity, které potřebuje. To platí jak pro různá pracovní, tak i pro parkovací místa.  

Aplikace umožňuje precizní plánování a už během rezervace zobrazuje volné časy i možné překryvy s kolegy tak, aby nikdy nedošlo ke konfliktu. Samozřejmostí jsou filtry volných míst a zobrazení detailu místa po najetí myší. Home office planner navíc umožňuje i rezervace v zastoupení, takže vybraní uživatelé mohou rezervovat místa i pro své kolegy. 

Kontakt

Proberte s námi vhodné řešení

Mé jméno
Kontaktuje mě na