Při práci na jednom z našich posledních projektů jsme měli příležitost vyvinout aplikaci pro kardiology a jejich pacienty se srdečními problémy. Její hlavní funkcí měla být rychlá a jednoduchá komunikace mezi oběma stranami. MUDr. Václav Durdil, kardiolog z pražské Fakultní nemocnice v Motole, si aplikaci objednal s úmyslem postupně ji rozšířit po celé republice.

Aplikace pro pacienty se srdečními problémy
Výzva
Řešení
Komunikace mezi lékařem a pacientem je v aplikaci Mojesrdce.cz umožněna pomocí chatu nebo videohovoru. Velmi užitečnou funkcí je „automatizovaný rozhovor“. Ta pacientovi nabídne otázky, které předem zvolí samotný lékař, a podle odpovědí zobrazí nejpravděpodobnější diagnózu. Pacient tak rychle zjistí, co ho trápí, a ušetří sobě i svému doktorovi čas.
Samozřejmostí je to, že každý pacient při registraci zadává údaje o svém zdravotním stavu, včetně dřívějších lékařských zákroků, medikací a jiných potřebných informací. Díky tomu má vždy lékař vše důležité na jednom místě a ví, s čím pracuje.
Aplikaci jsme vyvinuli ve verzi webové a mobilní. Při vývoji webové aplikace naši programátoři pracovali s VueJS pro front-end a s .NET Core pro back-end. Mobilní, která je dostupná na zařízeních Apple i Android, byla stvořena pomocí frameworku Xamarin.