Systémová podpora

  • Klient:DPD, LeasePlan, Latecoere
  • Datum realizace:22. březen 2016

Výzva

Ve větších společnostech je běžně používán robustní software, systém s mnoha moduly, často uzpůsobený na míru přímo dle konkrétních požadavků klienta.

Naše zkušenost z praxe u našich nových klientů bývá ale často taková, že software sice využívají, ale ne vše vždy funguje jak má a o nějakém rozvoji nemůže být ani řeč. Systémová podpora k softwaru tedy defacto neexistuje.

Takový software potom zastarává funkčně, je pomalý a uživatelsky nepřívětivý. Byť to nemusí být ihned patrné, může toto způsobovat značné komplikace, v nejhorším případě problémy v klíčových oblastech firmy, jako je výroba, atd.

Mockup Systémová podpora

Řešení

Právě v situacích jako je tato, máme pro vaši společnost možné řešení. Jsme schopni a bude nám potěšením, pro Vás zajistit jak analýzu stávajícího řešení, tak i následnou kvalitní systémovou podporu.

Systémová podpora je od toho, aby se předcházelo problémovým situacím, a v případě jejich vzniku, aby se minimalizovaly ztráty. Neváhejte nás kontaktovat pro více informací a případnou nezávaznou konzultaci pro případnou cenovou nabídku ušitou na míru pro Vaší společnost.

Přínos pro zákazníka

  • Potřebujete, aby byl systém dostupný a nechcete řešit problémy s jeho nefunkčností - nemusíte.
  • SW byl vyvinut před X lety, ale máte nové požadavky - máte se na koho obrátit.
  • Potřebujete kvůli legislativě změnit vzhled některých šablon, formát výstupu do jiných SW - obraťte se na nás.

Se systémovou podporou pomáháme:

  • Peugeot - Česká republika, Německo, Rakousko, Polsko, Slovensko, Švýcarsko
  • Citroën - Česká republika, Německo, Rakousko, Polsko, Slovensko, Švýcarsko
  • DPD
  • LeasePlan
  • Pernod Ricard
  • Latecoere
  • a další...

Máte zájem o podobné řešení? Napište nám.