Podpora infrastruktury prodejny

  • Klient:Prodejna pralinek - Belgie
  • Datum realizace:1. listopad 2015

Výzva

Zákazník nás oslovil s požadavkem na vývoj pokladního systému, který umožní propojení jednotlivých poboček v rámci zemí Evropy. Museli jsme zajistit, že v případě výpadku internetu bude celý systém funkční a po obnově připojení se data o prodejích sesynchronizují do centrály. Požadována byla také správa celé HW a síťové infrastruktury včetně např. oddělené a časově omezené wifi pro zákazníky.

Mockup Podpora infrastruktury prodejny

Řešení

Po realizaci vývoje aplikací jsme se zaměřili na automatický monitoring jednotlivých komponent, tedy firewallu, databází a aplikačních serverů. V případech, kdy nastane problém, nebo často ještě před tím - např. vytížení procesoru či nedostupnost některé služby, jsme o tomto informováni a hned začneme s nápravou.

Přínos pro zákazníka

U zákazníka se minimalizoval tzv. "downtime", tedy čas, kdy jsou klíčové služby nedostupné. K dispozici mu je podpora s garantovanou dobou odezvy a krom partnera pro vývoj má jeden kontakt pro řešení všech softwarových problémů.

Máte zájem o podobné řešení? Napište nám.