Aplikace a podpora pro call centrum

Integrování několika systémů do jednoho dashboardu

Aplikace nově poskytuje statistiky a reporty

Operátor zákazníkovi poskytuje lepší a rychlejší servis

Výzva

Operátoři call centra řešící pojistné události, náhradní vozidla a asistenční služby měli k dispozici několik různých systémů, jejichž použití bylo složité a pomalé v okamžiku, kdy byl zákazník na telefonu a očekával pomoc. Nová aplikace tak musela fungovat na desktopu i na webu.

Logo
  • Rychlejší pomoc zákazníkovi od operátora
  • Poskytnutí lepších informací/rad pro řešení události

 

Řešení

Zjednodušení bylo dosaženo integrováním několika systémů do jednoho dashboardu, který operátorovi poskytuje komplexní přehled, a tím pádem zrychlení řešení typických situací. Aplikace taktéž nově nabízí statistiky a reporty. Obě verze aplikace (desktopová i webová) používají pouze jeden kód a jejich uživatelské rozhraní se proto generuje v reálném čase.


Použité technologie

ASP.NET

 

KONTAKT

Сhcete dokonalé řešení
pro svou firmu?

Pattern

Spojte se s námi

Zajímavý fakt

Věděli jste, že v průměru odpovídáme do 3 hodin?

Víte, že se nebojíme žádných výzev?

Víte, že u nás každý den proteče 5-10 litrů kafe?

    Souhlasím se zpracováním osobních údajů podle GDPR